سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من عاشق بعد از ظهر های بهاری هستم . عاشق این هوای تمیز روز بعد از بارندگی هستم . عاشق این هوای معتدل ...

امروز آزمون سختی داشتم. از ساعت 3 تا 5 بعد از ظهر آزمون طول کشید . دیگه نفسمون بالا نمیومد . آخرین روز بخش اتاق عمل و آخرین روز کارورزی سال 90 بود .

از بیمارستان که اومدم بیرون نفس عمیق کشیدم . هوا خیلی تمیز و روح نواز بود . خورشید می درخشید اما خیلی ملایم ، انگار با انگشتان نورانیش نوازشت می کرد . گهگاهی نسیمی ملایم حالمو دگرگون می کرد.

اینقدر هوا خوب بود که دلم نمی خواست به خونه برگردم! همه ی سختی امتحان ، برخورد سر سختانه ی استاد ، مشکلات زندگی و دنیا ، درد و رنج ها و ... همه و همه با یک نفس عمیق توی این هوای بهاری پرکشید و رفت .

یاد بچگی ها افتادم .

توی این روزها با پیک بهاری بدو بدو میومدیم خونه و خوشحال که خانوم معلم گفته دیگه از فردا مدرسه تعطیله ، عیدتون هم مبارک .

مامان ، عمه معصومه و عمه فاطمه مشغول پخت شیرینی عید بودند.

گاهی که هوا مثل امروز خوب میشد مامان تالار یا همون ایوان و یا به قول قدیمی ترها بهارخواب رو فرش می انداخت. چای ، میوه ، شیرینی و آجیل می آورد . بزرگتر ها (مامان ، عمه معصومه ، عمه فاطمه و مادربزرگ) می نشستن دور هم مشغول بگو بخند و یا کارهایی با هم (مشترک) انجام می دادن و از هوای خوب لذت می بردند . ما بچه ها هم توی حیاط بازی می کردیم یا اینکه مشغول تلویزیون می شدیم .

عمه معصومه سالهاست که دیگه بین ما نیست ...

هر چی خاطره خوب از گذشته و بچگی دارم با عمه معصومه رنگ گرفته . انگار با رفتنش رنگ های قشنگ رو برد . سالهاست که دیگه جمع های فامیلی دوست ندارم. دقیقا از همون روز که عمه پرکشید و رفت .

عمه جونم الهی که نور به قبرت بباره هیچ وقت فراموشت نمی کنم . کاش اینقدر زود نمی رفتی . اگه الان پیش ما بودی زندگی خیلی بهتر از این بود (خودت می دونی منظورم چیه)

عمه جون ؛ تمام بعد از ظهر های بهاری به یادت هستم .

 

(لطفا فاتحه ای هدیه کنید به روح عمه معصومه ... متشکرم)

 

عید بر شما مبارک

 


حاشیه نوشت :

توی اتاق عمل مشغول باز کردن ست جنرال هستم . رو به آقای دکتر H میگم : آقای دکتر اگه تمرکزتون به هم نمی خوره، حین جراحی در مورد پروسیجرها توضیح بدید .

دکتر H : توضیح ... وا مِـــنِم ، عمل مِـــنِم ، مِــــبــــِــندِم (باز می کنیم ، عمل می کنیم ، می بندیم)

من : دکتر اینقدر علمی صحبت نکنید! من متوجه نمیشم  جون شما !!!

 




تاریخ : سه شنبه 90/12/23 | 7:2 عصر | نویسنده : Nurse | نظر

  • آنکولوژی | اخبار وب | تیم بلاگ